Direct naar de inhoud
Word lid

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over een medewerker van het Humanistisch Verbond? Dat willen we zo snel en zo goed mogelijk afhandelen. Lees hier meer

Type content: Thema's Categorieën: Wie we zijn
Algemeen

Als u ontevreden bent over de samenwerking met, de dienstverlening van of
de bejegening door het Humanistisch Verbond dan kan u een klacht indienden. Wij vinden het belangrijk om dat te weten, blijft u er dus niet mee rond lopen maar meld uw klacht. Het geeft u de kans om uw onvrede te delen en wij als Humanistisch Verbond kunnen ervan leren.

Wilt u een klacht indienen? Lees dan eerst even onze klachtenregeling. Het formulier om uw klacht mee in te dienen staat hieronder.

Humanistisch geestelijk verzorger

Heeft u een klacht over een Humanistisch Geestelijk Verzorger? Dan geldt daarvoor een aparte procedure. Lees die eerst alvorens u een klacht indient. De klacht over een Humanistisch Geestelijk Verzorger kunt u richten aan ‘de secretaris van de klachtenadviescommissie’ en sturen naar Postbus 75490, 1070 AL, Amsterdam.

Klachtenformulier (algemeen)

Licht uw klacht toe. Dank u wel!

"*" geeft vereiste velden aan

Team of afdeling*

Deel deze pagina

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van acties voor een menselijker samenleving, inspirerend nieuws en evenementen.