Direct naar de inhoud
Humanistisch Verbond , go to home

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over een medewerker van het Humanistisch Verbond? Dat willen we zo snel en zo goed mogelijk afhandelen. Lees hier meer.

Algemeen

Ben je niet tevreden over het Humanistisch Verbond? We horen het graag van je. Door open met elkaar in gesprek te gaan, kunnen we van elkaar leren en onze beweging sterker maken. Laat het ons weten als je niet tevreden bent over de samenwerking, dienstverlening of bejegening.

Wil je een klacht indienen? Lees dan eerst even onze klachtenregeling. Het formulier om je klacht in te dienen staat hieronder.

Humanistisch geestelijk verzorger

Heb je een klacht over een humanistisch geestelijk verzorger? Dan geldt daarvoor een aparte procedure. Lees die eerst alvorens je een klacht indient. De klacht over een humanistisch geestelijk verzorger kan je richten aan ‘de secretaris van de klachtenadviescommissie’ en sturen naar Postbus 75490, 1070 AL, Amsterdam.

Klachtenformulier (algemeen)

Licht je klacht toe. Dankjewel!

"*" geeft vereiste velden aan

Team of afdeling*

Deel deze pagina

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van acties voor een menselijker samenleving, inspirerend nieuws en evenementen.