Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over een medewerker van het Humanistisch Verbond? Dat willen we zo snel en zo goed mogelijk afhandelen. Lees hier meer
Algemeen
Als u ontevreden bent over de samenwerking met, de dienstverlening van of
de bejegening door het Humanistisch Verbond dan kan u een klacht indienden. Wij vinden het belangrijk om dat te weten, blijft u er dus niet mee rond lopen maar meld uw klacht. Het geeft u de kans om uw onvrede te delen en wij als Humanistisch Verbond kunnen ervan leren.
Wilt u een klacht indienen? Lees dan eerst even onze klachtenregeling. Het formulier om uw klacht mee in te dienen staat hieronder.
Humanistisch geestelijk verzorger
Heeft u een klacht over een Humanistisch Geestelijk Verzorger? Dan geldt daarvoor een aparte procedure. Lees die eerst alvorens u een klacht indient. De klacht over een Humanistisch Geestelijk Verzorger kunt u richten aan ‘de secretaris van de klachtenadviescommissie’ en sturen naar Postbus 75490, 1070 AL, Amsterdam.
Klachtenformulier (algemeen)
Licht uw klacht toe. Dank u wel!
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Blijf op de hoogte van acties voor een menselijker samenleving, inspirerend nieuws en evenementen.