Klachtenprocedure
Heb je een klacht over een medewerker van het Humanistisch Verbond? Dat willen we zo snel en zo goed mogelijk afhandelen. Lees hier meer.
Algemeen
Als je ontevreden bent over de samenwerking met, de dienstverlening van, of
de bejegening door het Humanistisch Verbond dan kan je een klacht indienen. Wij vinden het belangrijk om dat te weten, blijf er dus niet mee rondlopen maar meld je klacht. Het geeft je de kans om je onvrede te delen en wij als Humanistisch Verbond kunnen ervan leren.
Wil je een klacht indienen? Lees dan eerst even onze klachtenregeling. Het formulier om je klacht in te dienen staat hieronder.
Humanistisch geestelijk verzorger
Heb je een klacht over een humanistisch geestelijk verzorger? Dan geldt daarvoor een aparte procedure. Lees die eerst alvorens je een klacht indient. De klacht over een humanistisch geestelijk verzorger kan je richten aan ‘de secretaris van de klachtenadviescommissie’ en sturen naar Postbus 75490, 1070 AL, Amsterdam.
Klachtenformulier (algemeen)
Licht je klacht toe. Dankjewel!
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Blijf op de hoogte van acties voor een menselijker samenleving, inspirerend nieuws en evenementen.